Zwanger of niet?

Aangezien ik andere ook een kind gun en ikzelf ook Pregnyl heb gespoten, wil ik me graag aanmelden voor Moeders voor Moeders. Ik heb netjes sinds afgelopen dinsdag niet meer getest en heb vanmorgen pas weer getest om te zien of de streep mooi opgelopen is. En dat blijft nu een beetje een twijfelgeval, wat me ontzettend onzeker maakt. De lange test is een vroege zwangerschapstest en de korte een test die ik gratis bij mijn ovulatietesten kreeg. Vertel, wat vinden jullie?



En voor de vergelijking


Reacties

  1. Testen zijn helaas nauwelijks met elkaar te vergelijken, zeker niet die van verschillende merken. En zelfs testen van hetzelfde merk zijn niet altijd helemaal gelijk... Probeer je hier niet te ongerust over te maken! Er valt eigenlijk maar 1 ding over te zeggen: er staat een streepje dus er is hCG in je lijf.

    Je hebt al bijna je eerste echo toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten